"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

неделя, март 4

Производствен съвет

 В днешно време сме свидетели на много глупости, които засягат всички
нас- дори и самите тези които ги вършат. Случвало ли ви се е да вземете
някои нов продукт, който се оказва качествен, а след време откривате че
качеството му е понижено? Колкото и богати да сте това неминуемо е
засегнало и вас- лошо асфалтирани пътища примерно. Работил съм при едни
от най-богатите хора в нашата страна и те са засегнати от това (при
някой забелязвам разрушаващи се плочки и облицовъчни камъни -
некачествени!). А не сте ли забелязвали същото с бетонните капаци по
улични шахти, които са поставени миналата година.
Не сте ли забелязали старите 40-50 годишни комунистически такива, дори
и напукани още си стоят на мястото, а новите се разпрашават все едно са
пустинен пясък. Да не говорим за храната, ами инструментите? Имаме в
наследство от дядо ми инструменти, като едно ковано гребло например или
стари клещи- и моите внуци ще ги ползват!
Тази статия я пиша за тези които са производители или ще бъдат такива!
Ако искате да печелите и да изградите добро фирмено и марково име на
своите продукти то прочетете по-долу написаното!
Създавате производство и какво правите освен продукта- и реклама
разбира се, иначе ще ви трябва цяла вечност да научат за вашия продукт
и за да бъдете по-конкурентни първоначално правите няколко серии
качествена продукция, за да откраднете клиентите на наложилата се вече
конкуренция. До тук добре- няма нищо лошо, но какво става обикновено
когато станете вече "наложила се конкуренция"- понижавате качеството за
да увеличите печалбата (която в нашата скромна страна, неизвестно защо
превишава често няколкократно себестойността на самия продукт, за
разлика от развитите страни която много рядко превишава 100%). А по
този начин давате отлична възможност за нововъзникналата и стара, но
креативна конкуренция! "Креативна конкуренция"- точно тази терминология
трябва да следвате! Какво означава тя? Когато произвеждате продукция
естествено идва момента когато ще достигнете крайно ниво на максимално
възможно продавано количество за определено време(примерно на месец). В
този случай амбицията ви за по-голяма печалба ще ви накара да намалите
качеството, с което ще увеличите временно печалбата си, но с последващ
скорошен негативен ефект, от който ще загубите повече отколкото сте
спечелили с този глупав похват- когато клиентите ви започнат да търсят
по-качествена стока при конкуренцията ви. Други от вас започват да
произвеждат само отделни ниско-качествени серии за да реализират малко
по-голяма печалба, но ефекта е същия, само че е по-бавен, но не
забравяйте че и печалбата е по-малко.
Дойде момента в който ще ви дам съвета си: почнете ли да печелите
отделяйте 10-15% от печалбата си във фонд "Развитие" и когато
достигнете прага на продажби на произвежданата от вас стока, запазете
производствените мощности и персонала, нужни ви за да произвеждате
нужното количество "качествена" продукция. Останалото го пренасочете и
инвестирате в ново производство на нов вид продукт(вероятно ще е близък
по вид на първия). Така ще сте винаги конкурентно способни; ще имате
добро име като производител, което ще ви е безплатна реклама; ще
инвестирате парите си, вместо да ги държите на склад някъде; ще
печелите все повече и ще създавате все нови и нови работни места с
което ще сте полезен и на обществото(освен, че произвеждате качествени
продукти за него). Мога да добавя и данъците който ще плащате, но те не
винаги се ползват правилно.

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.