"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

сряда, юли 13

Скандалът със замразените средства на клиенти на китайски банки се разгърна

 



Сега обаче вместо хиляда жертви и $178 милиона, вече са пострадали 400 хиляди души, а загубите възлизат на около $6 милиарда. 


 В първия случай (👉 https://t.me/for_financial/1217 ) китайските власти провалиха протест, използвайки система за проследяване на коронавирус. Чиновнижите просто изключиха на митингуващите цифровите #covid пропуски.


 Тогава, преди около три месеца, четири китайски банки замразиха депозитите на своите клиенти на обща стойност $178 милиона. Поради това хората останаха без достъп до спестяванията си, а компаниите – без възможност да превеждат средства за изплащане на заплати на служителите.


 Потърпевши клиенти решиха да организират акция на протест. Те избраха град Джънджоу в централната провинция Хенан за сборен пункт, на където се отправиха демонстранти от цялата страна. Акциятс обаче не се случи.


 Преди да отпътуват до Джънджоу, „здравните кодове“, използвани от властите за проследяване на коронавируса, се промениха от зелено на червено, което обикновено показва инфекция или близък контакт.  Този статут забранява на гражданите да използват обществен транспорт и да посещават обществени места. След смяната на кода, според някои протестиращи, полицията е започнала да ги задържа.


 Но този път е още по-интересно. Съобщава се, че на 10 юли китайски жители, протестиращи срещу замразяването на сметките им от три банки в Джънджоу, са взели на щурм филиали на централната банка.


 В съобщенията се казва, че някои от протестиращите са били ранени, тъй като китайски служители на реда са използвали груба сила, за да разпръснат разгневената тълпа.


 Когато банките първоначално замразиха сметки през април, клиентите бяха информирани, че това е направено, за да се улесни процеса на „модернизиране“ на вътрешните системи на институциите.


 Два месеца по-късно обаче сметките с близо $6 милиарда (около 40 милиарда юана) все още са замразени и банките не са информирали клиентите си за статуса на така нареченото обновление на системата.


 Медиите добавиха, че в случая е замесен т. нар. „служител на министерско ниво“.  Въпреки това, един потребител на Twitter на име Anderson Copper нарече Lu Yi „бизнес-змей в бели ръкавици“, който е откраднала средствата, според неговите думи. Lu Yi оттогава е напуснал страната и сега се намира в САЩ.


 Държавният вестник “Global Times” съобщи, че три банки – Yuzhou Xinminsheng Village Bank, Shangcai Huimin Country Bank и Zhecheng Huanghuai Community Bank – се сдобиха с разследване, свързано с техните „незаконни дейности по набиране на средства“.


 Тъй като историята на избягалия в САЩ чиновник,  не се описва в официалните доклади на банките за „модернизация“ на вътрешните системи на институциите, цялата тази невероятна история с половин милион жертви може да е планирана акция, насочена създаване на чувство за несигурност сред населението на традиционната банкова система с мрежа от търговски банки. Което от своя страна трябва да подтикне клиентите на банките, към желание да поискат да се откажат от банкови си сметки в полза на цифровия юан (CBDC), който се контролира от Китайската Народна банка.


 В случай загубата на цифрови юани от клиенти, Централната банка е в състояние да намери всяко пени и да блокира всички сметки, свързани с измама.


 Ситуацията много наподобява на технологията на каране на овцете за стригане, с помощта на служебни кучета. И отчитайки факта, че Китай е тестова площадка за всички световни иновации, трябва да очакваме неприятни истории с блокиране на акаунти и в други страни.



Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.