"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

събота, януари 17

БИЗНЕС КОМУНИКАЦИИ

Ефективното общуване е жизненоважно умение за всеки в бизнеса. Способните да общуват имат отчетливо предимство в изграждането на кариерата си и в тласкането й напред.
Този практически наръчник предлага на читателите ясен и изчерпателен обзор на уменията за ефективно общуване във всяка бизнес ситуация - от чувствителната обратна връзка със служителите до убедителните съобщения, насочени към клиентите.
От този наръчник ще научите как да постигнете оптималната "среда" за представяне на информацията, как най-добре да разположите във времето едно съобщение, как да направите успешно представяне, как да пишете ефективни електронни писма, как да повишите уменията си за себередактиране.
Съветникът на поредицата е Мери Мънтър, автор на Наръчник към управленското общуване, наречена от Wall Street Jurnal "една от най-добрите бизнес книги в света".

Harvard Business Essentials е поредица, която има за цел да осигури изчерпателни съвети, персонални наставления, информация и напътствия по най-важните въпроси на бизнеса. Черпейки от богатството на Harvard Business Essentials и от други източници, кратките ръководства от тази поредица се отличават с практическата си полза за читателите от всички нива на професионалната подготовка. Независимо дали сте нов мениджър, интересуващ се от подобряване на уменията си, или пък сте опитен изпълнителски кадър, желаещ да разшири своя личен и професионален кръгозор, тези ориентирани към разрешаването на бизнес проблемите книги ще ви предложат компетентно познание.

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.