Томас А. Стюарт
Преди един век икономическите групировки са били оценявани по своите физически активи. После, в течение на стотина години, нещата бавно са се променяли. Сега вниманието на мениджъри и инвеститори все повече се привлича от нематерялните аспекти на бизнеса: търговска марка, патенти, делови отношения и култура на работното място.
Богатството на познанието не само проследява последните тенденции в създаването и управлението на интелектуалните активи, но предлага и един подобен списък от конкретни действия на онези корпорации, които се опитват да плуват в бурното море на една базирана на познанието икономика.
Богатството на познанието не само проследява последните тенденции в създаването и управлението на интелектуалните активи, но предлага и един подобен списък от конкретни действия на онези корпорации, които се опитват да плуват в бурното море на една базирана на познанието икономика.
Няма коментари:
Публикуване на коментар