"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

понеделник, септември 7

Как се ПАЗАРУВА?!


Как мислите...? Случвало ли ви се е да чуете от някой, че е твърде скъп за него даден продукт, а може би самите вие сте го казвали? Дали с оплакване ще постигнете желаната цел... ееедва лии!
Срещал съм много хора пазаруващи от някъде, да казват как тези от който купували са се обогатявали за тяхна сметка и бля-бля; бля-бля. На мен подобни неща са ми досадни и леко дразнещи. Винаги съм смятал, че ако не ти допада някой търговец; магазин или марка просто купувайте от; там и това което ви допада! Ще ви разкажа как аз виждам нещата, а ако имате желание може да се запознаете и с моето мнение. Кой знае, може и да има нещо вярно.
Когато имам нужда от нещо винаги го намирам! Когато имам нужда от нещо НЕ гледам рекламите, а питам приятелите си, информирам се в Интернет, търся възможно повече мнения за да преценя преди да направя покупката. Когато купувам се съобразявам с това което имам и когато нещо не ми е спешно и имам достатъчно време аз търся този продукт, който ще има най-високо качество за парите който съм решил да дам за него! Когато съм решил какво да купя и от къде, както и когато пазарувам дори и най-дребни стоки - имам нагласата, че не просто давам парите си на търговеца, аз смятам, че по този начин инвестирам във фирмата му, във дейността му. Вие ще ме попитате - "Аджеба каква е тая инвестиция, нали инвестициите се правят да ти носят доход?". "Да" бих ви отговорил... "Вие сте напълно прави". Защо аз наричам моето пазаруване инвестиция- много просто: защото когато пазарувам от даден търговец; магазин или фирма смятам, че ако собственика е достатъчно разумен ще инвестира част от печалбата си във по-висококачествени продукти на достъпна цена. Както казах аз съм доста взискателен при пазаруването на каквото и да било, и ако някъде където пазарувам влошат качеството или прекомерно вдигнат цените, какво мислите, че правя? Абсолютно сте прави прозорливи ми читателю- Аз си намирам друго място; друга марка и друг търговец от който да пазарувам!
За мен отношението на продавача и търговеца са от първостепенно значение. Трябва да са любезни, но не прекалено сладникави. Трябва да информират, но без да досаждат. Трябва да предлагат само когато ги попитат за това ( Особено са нагли в мобилните оператори). Когато някъде ме устройва и ми е приятно- не само една или две стълби разлика не би ме спряла, но ако трябва и до съседния град или направо в и от друга държава ще си го поръчам или лично ще отида да го взема. Когато искам нещо непременно то мога да чакам дълго време докато имам ВЪЗМОЖНОСТ  да го направя. До толкова се информирам за нещата, че понякога знам къде и какво ще взема- дори и когато ще трябва да го закупя  след година. Тоест: аз не губя време за пазаруване- разбира се когато пазаруването и удоволствието от него са целта то всички или почти всички фактори по-горе изброените в малка или голяма степен не важат за конкретния случай. При него важат не обективния, субективния фактор осланящ се на моментното настроение и чувство. Тогава клиента е там да харчи, не да купува!!!

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.