"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

събота, ноември 22

СТРАТЕГИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ ЗА НЕСТОПАНСКИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ


Нестопанският маркетинг се превърна в отделна и легитимна област, част от научната дисциплина "маткетинг". Много водещи иследователи и учени, както и растящ брой докторанти, намират в проблемите за нестопанския маркетинг интелектуално предизвикателство, както и възможност да усъвършенстват уменията си за напредъка на обществото. Все повече и повече институции в държавния и в частниянестопански сектор осъзнават потенцияла на този маркетинг, който може да им помогне в облекчаването на такива проблеми като свръхнаселеността, борбата със СПИН, опазването на околната среда, наркоманията и алкохолизма.
"Нестопанският сектор сега се нуждае не толкова от методи за приложение на маркетинга , колкото от помощ в стратегическото планиране. Много от нестопанските организации са изправени пред значително намаляване на източниците на приходи, пред коренни промени в структурата на потребителите (потребителския микс) и пред дръзки нови конкуренти. Нестопанските организации се нуждаят от преосмисляне на целите си и на това какви генерални стратегии могат да използват, за да ги постигнат"- пишат авторите.
Нестопанския сектор все повече се интернационализира. Много нестопански организации формират международни здружения. Книгата предлага редица примери и най-богатия опит в тази сфера.
В Стратегически маркетинг за нестопанските организации са включени и множество анализи и гледни точки на специалисти от нестопански организации от цял свят, както и голяма част от най-новите открития и идеи, които редица учени вече лансират.
Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по маркетинг Kellogg при Northwestern University. Автор и съавтор е на 15 книги. Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Името на Коплър есиноним на маркетинга. Учебниците му са преведени на 20 езика и са продадени в над 3 милиона екземпляра. Те се четат в университетите в 58 страни като хим на маркетинга.

Алън Андреасен епрофесор, специализирал се в прилагане на маркетинг на нестопанските организации, социален маркетинг и потребителско поведение. Други теми, по които работи, са стратегическото планиране, процеси на вземане на решения в маркетинга, социални инициативи и маркетингови проучвания. Публикациите му включват 16 книги и над 100 статии и доклади. Консултант е на Световната банка, на Американската асоциация за борба с рака, на Центъра за контрол и превенция на заболяванията и на още редица други академични и професионални асоциации.

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.