"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

понеделник, ноември 24

МАРКЕТИНГ СЪВЕТИ ОТ А ДО Я- Филип Котлър


Най-уважаваният капацитет в областа на маркетинга- Филип Котлър , предлага свежи и стимулиращи идеи за това как ще се променя маркетинга в настоящето и в бъдещето и как специалистите по маркетинг трябва да се промеят заедно с него.
Котлър анализира осемдесетот фундаменталните концепции в маркетинга и споделязадълбочените си размисли и мъдростта, натрупана в резултат от четиридесетгодишния му тежък труд в тази област. С безпорни аргументи разяснява теми като: създаване на марка, конкурентни предимства, творчество, управление на връзките с клиенти, маркетинг, основаващ се на база данни, диференциация, иновация, позициониране и сегментиране и т.н. Темите са подредени по азбучен ред, което усигурява лесен достъп до тях.
През следващото десетилетие, а и след него, променящите се реалности и от пазарна, и от потребителска гледна точка ще доведът до пълно преоткриване на маркетинга, категоричен е Котлър. Работата на маркетолозите няма да бъде да продават онова, което компанията им произвежда. Те ще съсредоточат усилията си върху подготовката на маркетингови инициативи по отношение на изграждане на марката, обслужване на клиенти, рекламни кампании и дори връски с медиите.
Маркетинг съвети от А до Я предлага инструментариума, който ви е необходим, за да се конкурирате успешно в борбата за клиенти на бързо променящите се пазари. Целта на автора е да предостави на читателите най-добрите принципи и практики за ефективен и иновативен маркетинг, за изграждане на устойчив и печеливш бизнес.
Отличаващ се с достъпен стил, книгата има широко практическо приложение. Предназначена е за мениджърите, които се нуждаят от подробен наръчник по маркетинг, както и за всеки, който проявява интерес към фундаменталните концепции на най-добрия лидер в маркетинговата теория.

'Филип Котлър е за маркетинга това, което е Питър Дракър за менидмънта.
Идеите на Котлър са безкрайно интересни, приложими и изпреварващи времето".
Ал Рийс, автор на Залезът на рекламата и възходът на PR

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.