За или против данък "НАСЛЕДСТВО"
Популярни публикации
-
Пари?!! Парите са нищо! Ако държавата създаде правилната организация, ще има хора които да произвеждат храна и други стоки от пър...
-
ТАЛЕР : Талерът е стара европейска сребърна монета , широко използвана през XVI - XIX век в различни области на Свещената Римска империя ...
КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА
понеделник, ноември 24
МАРКЕТИНГ НА ФИНАНСОВИТЕ УСЛУГИ- Тина Харисън
Тина Харисън представя на читателите задълбочен анализ на ключовите въпроси в маркетинга на финансовите услуги. Тя прави един съвременен преглед на обстановката, в която се развиват финансовите услуги и фокусира вниманието си върху потребителя на тези услуги. Разглежда различните начини за сегментиране на потребителите, анализирайки достойнствата на различните сегментационни техники и пазарно флагментиране, чрез засилено използване на директен маркетинг и информационни технологии.
Ценообразуване, комуникация и промоции, създаване на взаимоотношения с клиентите и стратегия за тяхното задържане и лоялност са теми, обстойно дискутирани от авторката. Разглеждан е обстойно корпоративният пазарна финансовите услуги, представена е серия от проекти за обучение на инвеститори, гъвкава ипотечна сегментация, банкиране на самообслужвне, създаване и пускане на пазара на пакет от банкови услуги за студенти и т.н.
Тина Харисън е преподавател в Университета на Единбург. От 1993 г. преподава в него маркетинг, маркетинг на финансовите услуги и междуфирмен маркетинг. Била е изследовател в Центъра по проучване на финансовите услуги в Университета в манчестър. Автор е на множество статии и публикации по темата, провеждала е проучвания за най-големите финансови институции.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
GRANID. Предоставено от Blogger.
Няма коментари:
Публикуване на коментар