"НАЧАЛНИК"- ЗАЩОТО Е СТОЯЛ ВИНАГИ НА ЧЕЛО!!!

За или против данък "НАСЛЕДСТВО"

Популярни публикации

КЛИКАЙКИ ВЪРХУ РЕКЛАМИТЕ - ПОМАГАТЕ! С ПАРИТЕ ОТ ТЯХ ЩЕ ОРГАНИЗИРАМЕ КОНКУРС ЗА НАЙ-ДОБРА КАРИКАТУРА

понеделник, ноември 24

МАРКЕТИНГ НА ФИНАНСОВИТЕ УСЛУГИ- Тина Харисън


Тина Харисън представя на читателите задълбочен анализ на ключовите въпроси в маркетинга на финансовите услуги. Тя прави един съвременен преглед на обстановката, в която се развиват финансовите услуги и фокусира вниманието си върху потребителя на тези услуги. Разглежда различните начини за сегментиране на потребителите, анализирайки достойнствата на различните сегментационни техники и пазарно флагментиране, чрез засилено използване на директен маркетинг и информационни технологии.
Ценообразуване, комуникация и промоции, създаване на взаимоотношения с клиентите и стратегия за тяхното задържане и лоялност са теми, обстойно дискутирани от авторката. Разглеждан е обстойно корпоративният пазарна финансовите услуги, представена е серия от проекти за обучение на инвеститори, гъвкава ипотечна сегментация, банкиране на самообслужвне, създаване и пускане на пазара на пакет от банкови услуги за студенти и т.н.
Тина Харисън е преподавател в Университета на Единбург. От 1993 г. преподава в него маркетинг, маркетинг на финансовите услуги и междуфирмен маркетинг. Била е изследовател в Центъра по проучване на финансовите услуги в Университета в манчестър. Автор е на множество статии и публикации по темата, провеждала е проучвания за най-големите финансови институции.

Няма коментари:

GRANID. Предоставено от Blogger.