GUERRILLA MARKETING
От Джей Конрад Левинсън, Пол П. Дж. Ханли
От Джей Конрад Левинсън, Пол П. Дж. Ханли
Джей Левинсън, създателят на GUERRILLA MARKETING -
нетрадиционен маркетинг, за който е характерно получаването на максимални резултати при влагане на минимални материални ресурси, и Пол Ханли - един от най-екстремните инструктури по маркетинг и продажби в Европа, представят най-модерните методи и стратегии на GUERRILLA MARKETING, разработени до момента.
Двамата виртуози на маркетинга ще ви научат как да изградите непреудолимо внушение за желан образ в съзнанието на всекиго; кога да изпращаме писма и имейли, за да постигнете най-добрия възможен резултат; защото всички клиенти купуват, водени от подсъзнанието си; какъв е най-бързият начин да получите положителен отговор; защо децата ни са "родени" специалисти по маркетинг; как да въздействате на подсъзнанието на вашите клиенти.
Авторите предлагат десетки нови методи, ценни съвети и идеи, които ще ви дадът възможност да се възползвате от последните постижения в развитието на този нетрадиционен маркетинг.
нетрадиционен маркетинг, за който е характерно получаването на максимални резултати при влагане на минимални материални ресурси, и Пол Ханли - един от най-екстремните инструктури по маркетинг и продажби в Европа, представят най-модерните методи и стратегии на GUERRILLA MARKETING, разработени до момента.
Двамата виртуози на маркетинга ще ви научат как да изградите непреудолимо внушение за желан образ в съзнанието на всекиго; кога да изпращаме писма и имейли, за да постигнете най-добрия възможен резултат; защото всички клиенти купуват, водени от подсъзнанието си; какъв е най-бързият начин да получите положителен отговор; защо децата ни са "родени" специалисти по маркетинг; как да въздействате на подсъзнанието на вашите клиенти.
Авторите предлагат десетки нови методи, ценни съвети и идеи, които ще ви дадът възможност да се възползвате от последните постижения в развитието на този нетрадиционен маркетинг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар