Целта на авторите е да покажат: как да превърнете работотата си в преимущество, как да превърнете дадено послание в начална точка на успешна медийна кампания и да накарате хората с ентусиазъм да разказват за вас, вашия бизнес и вашите продукти, как да използвате Интернет и къде да намерите най-полезната за вас информация.
Лимър и Причинело умело ви напътстват в света на усната реч и на писменото послание, използването на информационните медии и динамиката на представянето.
Употребата на силови средства за изграждане на желани слухове, откриване на адекватна новинарска "кукичка", подготовка на реклама и на на вашето интервю, издигане на медийното изложение на по-високо, ефективно ниво са другите теми, които авторите развиват блестящо.
"Най-добре написаната, най-интересната и най-актуалната книга в областта на PR"
Ал Рийс,
съавтор на Залезът на рекламата и възходът на PR
съавтор на Залезът на рекламата и възходът на PR
Няма коментари:
Публикуване на коментар