Майкъл Нюман
Как може рекламата да се подчинява на практически закони?
Рекламата винаги е била нетрадиционна. Процъфтява при невиждани условия. "Избягва формулите". Не се съобразява с правилата, а ако все пак следва накакви правила- това са само правилата на обещанията.
Специалистите от творческите отдели на агенциите със сигурност не биха приели такава проблемна комбинация, каквато са законите на рекламата. Те сигурно ще заподозрат, че между кориците на тази книга се е вмъкнало нещо, което би ограничило потока на творческите им изяви.
На тях авторът отговаря: мислете за тези 22 закона не като за природни закони, които трябва да се спазват, а като за природни сили, които трябвате да използвате във ваша полза. Книгата не е за правила, които трябва да размахвате като тояга за убиване на идеи. По-скоро предлага простичко ръководство за основите на успешната бизнес комуникация, защото вероятността да се открие перфектна формула за успешна реклама е горе-долу толкова реалистична, колкото да се открие формула за вечен живот.
В 22 неизменни закона за рекламата и кога да ги нарушаваме Майкъл Нюман определя основните универсални принципи на ефективната реклама, според най-добрите практици от всички краища на земното кълбо.
Рекламата винаги е била нетрадиционна. Процъфтява при невиждани условия. "Избягва формулите". Не се съобразява с правилата, а ако все пак следва накакви правила- това са само правилата на обещанията.
Специалистите от творческите отдели на агенциите със сигурност не биха приели такава проблемна комбинация, каквато са законите на рекламата. Те сигурно ще заподозрат, че между кориците на тази книга се е вмъкнало нещо, което би ограничило потока на творческите им изяви.
На тях авторът отговаря: мислете за тези 22 закона не като за природни закони, които трябва да се спазват, а като за природни сили, които трябвате да използвате във ваша полза. Книгата не е за правила, които трябва да размахвате като тояга за убиване на идеи. По-скоро предлага простичко ръководство за основите на успешната бизнес комуникация, защото вероятността да се открие перфектна формула за успешна реклама е горе-долу толкова реалистична, колкото да се открие формула за вечен живот.
В 22 неизменни закона за рекламата и кога да ги нарушаваме Майкъл Нюман определя основните универсални принципи на ефективната реклама, според най-добрите практици от всички краища на земното кълбо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар